U bent niet tevreden? ☹️

Bij Edad hechten we veel waarde aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Iedere dag doen wij onze uiterste best de hoogst mogelijke kwaliteit te leveren maar het kan voorkomen dat er toch fouten worden gemaakt.

Om onze dienstverlening te verbeteren maken wij gebruik van een kwaliteitsmanagementsysteem waarin een klachtenprocedure is opgenomen. Wij analyseren maandelijks de binnengekomen feedback en klachten en gebruiken de uitkomsten hiervan om onze dienstverlening waar mogelijk te optimaliseren.

U kunt uw klacht over onze dienstverlening bij voorkeur doorgeven per e-mail (klacht@edad.nl) maar het kan ook telefonisch via 078-6179777.

Landelijk Klachtenmeldpunt Taxivervoer

Naast de mogelijkheden om direct bij ons een klacht in te dienen, kunt u ook gebruik maken van het Landelijk Klachtenmeldpunt Taxivervoer. U kunt een klacht indienen via www.taxiklacht.nl of telefonisch via 0900-2021881 (€0,70 per gesprek).

Let op: voor klachten over onze touringcars of bussen kunt u niet bij het klachtenmeldpunt terecht.

Bij het indienen van een klacht bij het klachtenmeldpunt dient u ons P-nummer te vermelden: P55324.

Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies. Door gebruik te maken van deze website, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies. Lees meer

Sluiten