U bent niet tevreden? ☹️

Bij Edad Reizen staan we voor kwaliteit. Iedere dag doen we ons uiterste best om onze dienstverlening op het hoogste niveau te houden maar het kan voorkomen dat er toch iets misgaat.

Om onze service te verbeteren, werken we met een kwaliteitsmanagementsysteem waarin een duidelijke klachtenprocedure is opgenomen. We analyseren maandelijks alle feedback en klachten. Deze inzichten gebruiken we om onze dienstverlening te verbeteren waar nodig.

Heeft u een klacht? Laat het ons weten. U kunt ons bereiken via e-mail op klachten@edad.nl of telefonisch op 078-6179777. We horen graag van u!

Landelijk Klachtenmeldpunt Taxivervoer

Naast de mogelijkheden om direct bij ons een klacht in te dienen, kunt u ook gebruik maken van het Landelijk Klachtenmeldpunt Taxivervoer. U kunt een klacht indienen via www.taxiklacht.nl of telefonisch via 0900-2021881 (€0,70 per gesprek).

Let op: voor klachten over onze touringcars of bussen kunt u niet bij het klachtenmeldpunt terecht.

Bij het indienen van een klacht bij het klachtenmeldpunt dient u ons P-nummer te vermelden: P55324.

Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies. Door gebruik te maken van deze website, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies. Lees meer

Sluiten