Klachten

Bij Edad hechten we veel waarde aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Iedere dag doen wij onze uiterste best de hoogst mogelijke kwaliteit te leveren maar het kan voorkomen dat er toch fouten worden gemaakt.

Om onze dienstverlening te verbeteren maken wij gebruik van een kwaliteitsmanagementsysteem waarin een klachtenprocedure is opgenomen. Wij analyseren maandelijks de binnengekomen feedback en klachten en gebruiken de uitkomsten hiervan om onze dienstverlening waar mogelijk te optimaliseren.

U kunt uw klacht over onze dienstverlening bij voorkeur doorgeven per e-mail (klacht@edad.nl) maar het kan ook telefonisch via 078-6179777.

Landelijk Klachtenmeldpunt Taxivervoer

Naast de mogelijkheden om direct bij ons een klacht in te dienen, kunt u ook gebruik maken van het Landelijk Klachtenmeldpunt Taxivervoer. U kunt een klacht indienen via www.taxiklacht.nl of telefonisch via 0900-2021881 (€0,70 per gesprek)

Bij het indienen van een klacht bij het klachtenmeldpunt dient u ons P-nummer te vermelden: P55324

Scroll naar boven